اداره حفاظت پرسنلی
نیروهای انسانی از مهمترین و گرانبهاترین سرمایههای دانشگاه هستند که تلاش برای فراهم کردن محیط امن و آرام جهت رشد و ارتقای علمی و اخلاقی آنها با قانونگرایی، داشتن اشراف اطلاعاتی، نظارت، پیشبینی، پیشگیری، اقتدار و تدبیر ممکن و میسر خواهد بود. حفاظت کارکنان (پرسنلی) یکی دیگر از ارکان حراست دانشگاه ، جهت انجام این مهم می باشد.
مسئولیتها
- تشکیل یا تکمیل پرونده پرسنلی اعضای هیات علمی-کارکنان و بروزرسانی پرونده های پرسنلی یا رفع نواقص
- بررسی صلاحیت و اعلام نظر جهت تصدی و انتصاب افراد در مشاغل حساس بر اساس دستورالعملهای اعلام شده از سوی مراجع ذیصلاح و انعکاس جوابیه استعلام به رده مربوطه